۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۹۱۸۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس:

٣ هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

٣ هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد
فارس ـ حجت الاسلام موسوی گفت: ٣ هزار بسته تحصیلی نیز از محل موقوفات استان فارس تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سید عباس موسوی امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای گرامیداشت هفته وقف در نظر گرفته شده، اجرای طرح رایگان درمان از محل موقوفات مرحوم نمازی و پوستچی است که این طرح شامل ویزیت رایگان، بینایی سنجی رایگان، درمان نیازمندان در محلات کم برخوردار شیرازاست.

وی ادامه داد: با توجه به هفته وقف نشست‌های تخصصی در همین موضوع در محل موقوفات تدارک دیده شده ضمن اینکه ۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات به نیازمندان اهدا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: ٣ هزار بسته تحصیلی نیز از محل موقوفات استان فارس تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: یکی از اهداف این سازمان با توجه به رسالت‌هایی که بر عهده آن است، ورود موقوفات به حوزه‌های مختلف اجتماعی نظیر اقتصاد، کشاورزی، درمانی و … در راستای کمک به آحاد مختلف جامعه است از این رو اقدامات مختلفی نیز در راستای اجرایی کردن این مهم در فارس صورت گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بالغ بر ۲۵ پروژه آماده افتتاح دارد و ۴ پروژه دیگر نیز به مزایده گذاشته شده است./د101/

ارسال نظرات